duminică, 11 martie 2012

Este necesar un mare curaj pentru a trece prin viata.

.... este nevoie de mult curaj pentru a ma confrunta cu mine insumi, cu trecutul meu si cu angajamentul pe care l-am facut in interior. Caci acel angajament ma cheama catre o expresie mai mareata si o experienta mai mare catre sinele meu adevarat. Si sunt confruntat cu acea alegere in fiecare moment al zilei.De fiecare data cand ma uit la mine in oglinda, imi aduc aminte de acest lucru. De fiecare data cand ma uit la fetele celor pe care ii iubesc si care imi populeaza
viata, pe care i-am creat ca si companionii mei in aceasta calatorie si co-creatorii scenariului vietii mele, imi aduc aminte. De fiecare data cand iau o carte despre spiritualitate foarte buna sau chiar cand citesc articole de acest gen, imi aduc aminte. Viata imi aduce aminte de angajamentul meu fata de viata in fiecare moment pe care il traiesc. 
...ma rog ca aceasta zi sa se mute mai aproape de ceea ce mi-am propus eu: fie ca eu sa ma pot ierta pentru ziua de ieri, sa ma pot iubi in toate zilele si fie ca eu sa ma pot experimenta, in sfarsit, asa cum Eu Sunt in realitate intotdeauna. Noi suntem imbarcati in aceasta calatorie impreuna, in compasiune si iubire ca si calauza noastra, ne putem conduce unul pe altul inapoi acasa. Aceasta este invitatia noastra, aceasta este oportunitatea noastra si acesta este motivul de intalnire unul cu altul in acest moment. Cand intelegem acest lucru, acesta devine Momentul Sfant si eu il onorez si il experimentez ca fiind sacru, si acum si intotdeauna. Si viata nu va mai fi la fel.               sursa: www.spiritlibrary.com    un mesaj de la Neale Donald Walsch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu