sâmbătă, 30 iunie 2012

. BINE ATI VENIT ACASA !

Eu sant entuziasmata in legatura cu dezvaluirea mea si cu trairea in minunata " vila a mea" care a fost ascunsa sub toate aceste vechi structuri. Am fost atat de obisnuita sa lucrez asupra mea, incat acesta a devenit un mod de viata ; atat de obisnuita sa evoluez, incat am uitat ca acest lucru se va termina intr-o zi ; atat de devotata sa proiectez, incat am uitat ca va veni timpul sa ma relaxez si si sa ma bucur de toate.
Imaginati-va ca nu mai trebuie sa munciti in viata voastra. Imaginati-va ca ati primit raspuns la toate intrebarile.Imaginati-va ca nevoile va sant completate. Imaginati-va traind visul casei Sinelui vostru. Aceasta este o schimbare uriasa in modul in care trecem prin viata, dar asta asteptam din totdeauna. BINE ATI VENIT ACASA !  Povestile dificultatilor si ale triumfului nu conteaza. Ereditatea corpului depinde de noi acum. Credintele despre experienta si realitate pot incepe sa se schimbe si sa curga. Exista o multime de straturi ale intregii schele pe care le-am folosit pentru a ne crea pe noi insine si ne poate lua putin timp pentru a le demola pe toate.Dar exista o multime de ajutor disponibil si va fi doar atat de greu cat permitem noi, prin mentinerea vechilor idei despre noi insine. Sursa : www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu