sâmbătă, 16 februarie 2013

Eu sunt foarte recunoscator pentru provocarile care au venit in viata mea.

Nu
mai cautati situatii externe pentru a va implini. Cand nu mai cautati situatii externe pentru a va implini, miracolul este ca situatiile devin
destul de implinitoare. Aici puteti folosi aceasta provocare ca parte a trezirii voastre. Nu exista suferinta in lucrurile practice. O
perioada de timp nu am avut o casa si pur si simplu eram intr-o deriva. Din fericire eu deja iesisem din identificarea cu banii. Daca
eram in continuare blocat intr-o cutie mentala, as fi suferit ceva timp, pentru ca mintea mea mi-ar fi spus anumite lucruri despre mine
pe care le-as fi crezut imediat.                                           

Din fericire am pasit afara din toate astea si deci nu a fost nici o suferinta,
doar situatia acestui moment. A fost de fapt frumusete si un simt al vietii. Valoarea de sine nu mai depindea de ceea ce faceam in
aceasta lume. Orice provocare, fie ca este acest gen de provocare sau o provocare fizica, orice ar fi-poate fi folosita ca un foc care
arde inconstienta. sursa: www.eckharttolle.com

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu