vineri, 9 decembrie 2011

Sheherazade...

EGIPT, EGIPT, EGIPT!

de Marisa Calvi      "Bine ati revenit!" ....  Am avut totusi o dezamagire. La sosirea in Valea Regilor, locul in care multi faraoni au fost inmormantati in pietre, am aflat ca mormantul lui Kuthumi din viata sa ca faraonul Tuthmose era inchis. In acea noapte l-am "confruntat" pe Kuthumi. "De ce este mormantul tau inchis dupa ce eu am calatorit atat de mult pentru asta?" am intrebat eu. "Pentru ca nu este un pelerinaj pentru mine. Este un pelerinaj pentru tine" a fost raspunsul lui. Inconjurata si sustinuta de fiinte asemanatoare ca suflet, aceasta calatorie a fost o oportunitate profunda si bogata pentru a ma simti pe mine. Pentru a simti vietile trecute sfaraind si totusi stiu ca a fi constienta de ele a fost tot ce era necesar pentru a se intoarce acasa. Pentru a avea incredere ca mi-am deschis parti din mine care asteptau sa faca parte din experienta vietii mele. Pentru a pasi in Egipt inca o data, dar de data asta ca o fiinta constienta, stiind ca eu sunt un creator.
Bine ati revenit intr-adevar!
sursa:www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu