sâmbătă, 8 septembrie 2012

Cand vine toamna in luna septembrie...ai ,iai ,iai, iai !!!.......

.... daca santeti fericiti cu modul in care se desfasoara lucrurile in viata voastra, continuati cu ceea ce lucreaza pentru voi. Dar daca doriti ca lucrurile sa fie diferite, incetati sa doriti si incepeti sa faceti ceva !
In loc de a vorbi despre iubirea de sine , daca imi acord acum o imbratisare tandra, cuvinte incurajatoare, rabdare si gratie, atunci experiementez iubirea. In loc sa astept ca altii sa ma ajute, daca fac orice ca nevoile mele sa fie implinite, universul imi ofera sustinerea. In loc sa doresc sa am mai multa energie, daca incep sa exersez, chiar si putin, acest lucru atrage mai multa energie si eu sant energizata. Inertia este o forta putenica. Ea ava mentine acolo unde santeti si aduce mai mult din acelasi fel de a face lucrurile in viata voastra, pentru ca ceva asemenator atrage tot ceva asemanator. Pana cand VOI nu faceti ceva diferit, nimic nu se schimba. Dar daca optiunile din fata voastra nu sant exact ceea ce doriti? Faceti ceva oricum ! Cand doriti sa conduceti spre vest, este o prostie sa urcati in masina si apoi sa nu faceti nimic pentru ca santeti cu fata la est ! In timp ce asteptati ca lucrurile sa fie conduse in " directia potrivita", viata va astepta alaturi de voi. Viata se corecteaza de la sine si voi va puteti manifesta visele - dar numai atunci cand faceti ceva in legatura cu acestea, chiar daca pare sa mergeti in directia opusa mai intai.

Sursa : www.crimsoncircle.com                      Transmis de Jean Tinder -editor la Cercul Crimson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu