duminică, 23 septembrie 2012

Niciodata toamna...

...multi shaumbra sant frustrati deoarece lucrurile nu curg in viata lor, in ciuda tuturor alegerilor, intentiilor si comenzilor pe care le fac. Dar de fapt, viata raspunde adevaratei lor chemari si o manifesta cu precizie.

  .



Toate acele concepte minunate despre a fi neangajat, auto-suficient si sa nu fac compromisuri sant doar atat - concepte marete. Cand am dorit cu adevarat sa am grija de mine insami, totul in viata mea s-a reajustat pentru a se armoniza. Vedeti voi, puteam sa difuzez toate acele nonsensuri iluminate catre lume, dar pana cand nu am facut ceva diferit, mentineam mai mult din acelasi FELDE A FACE LUCRURILE. Nu este vorba despre a forta sau a impinge ; este vorba de a fi real si a misca energia pentru mine. Universul nu va face miracole in viata mea doar pentru ca le-am visat. El raspunde la ceea ce fac acum, constient sau nu. In loc de a vorbi despre iubirea de sine , daca imi acord acum o imbratisare tandra, cuvinte incurajatoare, rabdare si gratie, atunci experiementez iubirea. In loc sa astept ca altii sa ma ajute, daca fac orice ca nevoile mele sa fie implinite, universul imi ofera sustinerea.
Sursa : www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu